Vols lluir cos aquest estiu? Al DiR tenim 1, 2, 3 plans!

Necessites perdre dos o tres quilets? T’agradaria guanyar múscul a determinades zones del teu cos? Somnies que la teva pell recuperi la fermesa perduda? Sigui quin sigui el teu objectiu, al DiR tenim un pla per a tu, perquè arribis a l’estiu amb el cos que et mereixes.

CONTINUA LLEGINT

Anuncis

Ataca els quilos de més amb exercici físic regular

Mou-te almenys tres dies per setmana. Elabora un pla d’exercici adaptat a les teves possibilitats i que et resulti gratificant. Posa’t una data límit, vesteix a la moda (oblida el xandall vell) i comença a cremar calories.

text PABLO MARTOS, departament de Fitness del Grup DiR

CONTINUA LLEGINT

Guanya volum muscular entrenant-te 3 dies!

Et presentem un programa d’hipertròfia que et permetrà entrenar els grans grups musculars. Recorda que en tots els exercicis cal realitzar la màxima amplitud de moviment i arribar a la fallada muscular.

text PABLO MARTOS, departament de Fitness del Grup DiR

CONTINUA LLEGINT

Adquireix to i fermesa per definir la teva silueta

Gimnasio BarcelonaEl treball muscular, estigmatitzat per aquells que diuen que ajuda a guanyar pes pel fet conegut que el múscul pesa més que el greix, és indispensable en un pla d’aprimament. Un cos tonificat i sense acumulacions de greix fa possible tenir una pell bonica sense alteracions o irregularitats.

text PABLO MARTOS, departament de fitness del Grup DiR

CONTINUA LLEGINT

%d bloggers like this: