Vols lluir cos aquest estiu? Al DiR tenim 1, 2, 3 plans!

Necessites perdre dos o tres quilets? T’agradaria guanyar múscul a determinades zones del teu cos? Somnies que la teva pell recuperi la fermesa perduda? Sigui quin sigui el teu objectiu, al DiR tenim un pla per a tu, perquè arribis a l’estiu amb el cos que et mereixes.

objectiu 1: APRIMA
Existeixen centenars, o fins i tot milers de programes per perdre pes, però al final la fórmula que funciona sempre és la mateixa: tres dies d’entrenament setmanal, combinant cardiovascular i muscular. I és que, en definitiva, l’exercici que activa la crema de calories és aquell que es realitza durant el temps necessari fins que el cos comença a fer ús de l’energia de reserva. Una dieta saludable i equilibrada, amb tots el nutrients, contribuirà enormement a millorar l’eficàcia d’aquest procés. DESCOBREIX COM CLICANT A:

objectiu 2: MUSCULA
Sabies que el múscul creix mentre descanses? Desenvolupar els músculs és qüestió de persistència i d’establir un objectiu concret. T’expliquem la millor rutina i tots els secrets per guanyar massa muscular i començar a veure resultats en només tres setmanes. Des dels pesos i màquines fins a activitats dirigides com el Body Pump, al DiR tens moltes opcions per obtenir el volum anhelat. No et perdis la taula de musculació global que han preparat els nostres especialistes en fitness. TOT EL QUE NECESSITES HO TENS A:

objectiu 3: MODELA
Si els músculs estan ferms, la teva pell també mostrarà un aspecte més ters i atractiu. Amb les sessions de GAC i D·tono, o fent servir material especialitzat com la Power Plate, pots enfortir i definir una a una totes les zones del teu cos per aconseguir una figura notablement més tonificada i atractiva. Sense oblidar els tractaments estètics en cabina de DiRzen: són el complement ideal de l’exercici per millorar la turgència, elasticitat i hidratació de la pell de les cames, glutis, abdomen, braços i pit. TENS TOTA LA INFORMACIÓ A:

_________________________________________

EN NOMÉS 2 MESOS!

Ara sí que sí. La platja i la piscina deixen de ser miratges per convertir-se en una realitat. Procura escollir els exercicis que més t’agradin, no siguis massa restrictiu amb la dieta i espera almenys 8 setmanes abans de llançar la tovallola. Diversos estudis demostren que la majoria de persones necessiten de 30 a 60 dies perquè el seu compromís per complir un pla d’aprimament es consolidi.

_________________________________________

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: