Diari d’un corredor: “No corro per fugir del passat, sinó per arribar a temps al futur”

Víctor és corredor i aquest any s’ha proposat un objectiu per a la Cursa DiR Sant Cugat 2012… L’aconseguirà?

Hola, em dic Víctor Sánchez, tinc 20 anys i des de fa un, sóc corredor.

Durant aquest temps m’he dedicat a participar en curses de tota mena, des de les més populars a les d’alta muntanya amb més dificultat, però el meu objectiu enguany es centra en la IV Cursa DiR Sant Cugat on el meu repte serà parar el cronòmetre en menys de 43 minuts!

Per assolir aquesta marca, m’he preparat un pla d’entrenament que aniré publicant cada dues setmanes en aquest diari perquè tu també puguis entrenar i assolir el teu objectiu de la forma més entretinguda i efectiva.

Recorda: el dia 17 de juny tenim una cita. Es quan corro que em sento lliure!

Anuncis

Deixa un comentari

