modelar els glutis: CUL10

Aquest estiu arriba al DiR l’activitat que revolucionarà els biquinis de tota la costa catalana. Es tracta de Cul 10, una nova sessió dirigida per enfortir, tonificar i modelar la musculatura de glutis, abdominals i cames en només 25 minuts.

Text Jordi Notario, Departament de Fitness del Grup DiR

Què és Cul 10?

Un sistema d’entrenament centrat en la millora física i estructural de la musculatura de glutis, abdominals i cames que assoleix uns resultats òptims. Els exercicis i moviments de Cul 10 treballen tant de manera localitzada com de manera funcional i milloren les prestacions físiques de la persona alhora que incrementen el consum energètic.

Com és una classe?

Un tècnic en fitness DiR guiarà la sessió de Cul10, indicant l’execució dels diferents exercicis al ritme de la música durant 25 minuts.

1. Escalfament. 5 minuts. Consisteix en la preparació lleugera del cos fent exercicis de mobilitat articular i exercicis d’activació de glutis, cames i abdomen.

2. Part principal. 15 minuts. Es treballen cames, glutis i abdominals mitjançant diferents exercicis i materials. Els exercicis s’alternen per permetre la recuperació de cada grup muscular:

  • Exercicis globals: cames + activació general dels glutis (multisalts, pliometria…)
  • Exercicis analítics per a glutis
  • Abdominals
  • Exercicis analítics per a glutis
  • Exercicis globals: cames + activació general dels glutis (multisalts, pliometria…)

3. Estiraments. 5 minuts. Uns moments de relaxació i estirament de les zones musculars que s’han treballat. 

Tot el que t’aporta aquesta pràctica

  • Tonifica i enforteix els glutis, les cames i la zona abdominal.
  • Millora la força de glutis, abductors, quàdriceps, isquiotibials i bessons.
  • Millora la postura corporal.
  • Defineix i embelleix la silueta, en especial la zona del tren inferior.
  • Combinada amb altres activitats, ofereix la possibilitat de reduir el percentatge de greix corporal.
  • Augmenta el metabolisme energètic. 

Durada

25

minuts

Tipus d’exercici

Muscular localitzat

+ Muscular global

Consum de calories

Aprox.

200-250

calories

Intensitat

Mitjana-alta

Resultats

Tonifica i modela glutis, cames i abdomen. Redueix el percentatge de greix corporal. Augmenta el metabolisme energètic.

Per obtenir els millors resultats…

  • Assistint a dues sessions setmanals de Cul10, combinades amb altres activitats cardiovasculars i portant un control de l’alimentació, obtindràs el màxim resultat de l’entrenament.
  • Qualsevol persona que vulgui aconseguir una millora del to i de la resposta funcional de cames i glutis pot practicar Cul10. La motivació pot ser tant a nivell estètic com a nivell de rendiment.
  • No cal estar en plena forma per fer una classe, es pot començar des del primer dia. El material i els exercicis que es fan servir ofereixen diverses possibilitats segons el nivell.
  • Tu porta roba i sabatilles esportives… Al DiR ens encarregarem que llueixis un Cul10 aquest estiu!

Practica’l des d’avui!

Ja tens sessions de Cul 10 disponibles a tots els clubs DiR. Consulta’n els horaris a través de la web www.dir.cat

TENS UN CUL BONIC? T’AGRADA EL TEU POMPIS? VOLS SER LA IMATGE DE CUL10? DESCOBREIX COM CLICANT AQUÍ!

Anuncis

One response

  1. Retroenllaç: Terrassing amb sorpresa! « La Revista del DiR

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: