8 raons per practicar Body Combat

És un dels entrenaments aeròbics més efectius i divertits que pots practicar al DiR. Nascut l’any 1999 a Nova Zelanda, combina moviments inspirats en tot tipus d’arts marcials i coreografiats al ritme de la música. Prova-ho i t’hi enganxaràs, segur!

text PERE ROMANILLOS, periodista especialitzat en Fitness i Estil de vida


1. A diferència d’altres disciplines aeròbiques, el body combat permet treballar especialment la part superior del cos (espatlla, braços, abdominals i esquena). És un excel·lent tonificador muscular, millora el treball cardiovascular i ajuda a guanyar força, resistència, flexibilitat i energia.

2. Aquesta disciplina combina i adapta moviments i tècniques de boxa, kick-boxing, karate, tai-txi, taekwondo, muay thai i d’altres arts marcials. Això et permet aprendre moviments específics que et poden servir en un moment donat com a tècnica d’autodefensa.

3. Estressat amb la crisi? El body combat és un esport ideal per alliberar els nervis i l’ansietat del dia a dia. Només cal pensar en allò que et preocupa i deixar anar tota la tensió acumulada en forma de cops i puntades de peu a l’aire. Fes la prova i ja veuràs com després de la classe tot et sembla menys greu.

4. Ja ha arribat el bon temps i és hora de lluir els resultats del teu treball al gimnàs. Però si fas tard i encara necessites cremar unes quantes calories, el body combat t’ajudarà a perdre uns quilets d’una manera ràpida i efectiva. De fet, el ritme i la intensitat d’aquest esport permet cremar entre 800 i 1.000 calories per cada sessió d’una hora de durada, una xifra molt més elevada que en el cas d’altres disciplines, com el fúting, la natació o la bicicleta.

5. Necessites una dosi extra d’autoestima? La sensació de força i poder que s’experimenta durant una classe de body combat ajuda a sentir-se més fort i augmenta la vitalitat i la seguretat amb un mateix.

6. És impossible avorrir-se en una classe de body combat. La descàrrega d’adrenalina que s’experimenta durant tota la sessió, de manera coreografiada i escoltant música enèrgica, et farà gaudir amb una de les experiències més intenses i divertides del gimnàs.

7. T’ajudarà a conèixer gent. Si ets dels que van sols al gimnàs o simplement t’agradaria connectar amb altres usuaris del club, les sessions de body combat són el lloc perfecte per aconseguir-ho.

8.Trobaràs classes de body combat a tots els clubs DiR. Per tenir bons resultats, es recomana practicar-lo uns tres cops per setmana en sessions d’entre 45 minuts i una hora de durada.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: